FAQ

Account

Kan ik bestellen zonder account?

Dat kan, maar als je custom bedrukte schadeformulieren besteld, zullen ze niet bewaard worden.

Hoe maak ik een account aan?

Klik op ‘Mijn account’, vul je emailadres onder het kopje ‘Registreren’ in en er wordt een wachtwoord naar je verzonden.

Kan ik mijn wachtwoord aanpassen?

Onder ‘Account’ bij ‘Accountgegevens’ kan je je wachtwoord wijzigen.

Bestellen en betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je betaalt veilig en vertrouwd online binnen uw eigen bankomgeving met iDeal. Zodra uw betaling is ontvangen, gaan we met uw bestelling aan de slag.

Kan ik op factuurbasis betalen?
Betalen op factuurbasis is mogelijk, hiervoor brengen wij per order €10,- administratiekosten in rekening. Wij hanteren een betalingstermijn van 14 werkdagen. Om de optie ‘betalen op factuur’ te activeren kan je contact opnemen met Cadform, viainfo@cadform.nl of 030- 239 31 19.
Ontvang ik een factuur?

Zodra je bestelling is geleverd, ontvang je per e-mail de factuur. Facturen worden niet met de post verstuurd. De factuur wordt verstuurd naar het emailadres waarmee ook de bestelling is geplaatst. Je kan de factuur ook terugvinden in je account, onder facturen.

Krijg ik een bestelbevestiging?

Nadat je bestelt hebt ontvang je een bestelbevestiging per mail.

Kan ik een bestelling nogmaals plaatsen?

Onder ‘Account’ kan je bij ‘Downloads’ een eerdere bestelling nogmaals plaatsen.

Kan ik mijn bestelhistorie zien?

Onder ‘Account’ kan je bij ‘Bestellingen’ alle bestellingen zien.

Ontwerp maken

Wat kan ik voor ontwerp maken?

Wanneer je de oplage en bedrukking hebt gekozen kan je een ontwerp maken. Je hebt de mogelijkheid om een logo en/of tekst in het witte vlak te plaatsen, het formaat van het witte vlak is 80×55 mm. Je ziet op het scherm hoe het ontwerp eruit komt te zien, nadat je het ontwerp hebt gecontroleerd en goedgekeurd plaats je het in je winkelmand.

Bedrukking in full colour of pms?

< 5000 stuks
Bestellingen tot 5.000 stuks worden digitaal gedrukt. Hiervoor plaats je tekst en  upload je een logo (in cmyk).

> 5000 stuks
Bestelling boven 5000 stuks worden offset gedrukt. Hiervoor plaats je tekst en upload je een logo in pms. Let op, selecteer het juiste aantal kleuren en zorg dat het bestand dat je upload, ook daadwerkelijk opgebouwd is in PMS-kleuren.

Verschil tussen full colour of pms?

PMS-KLEUREN
Iedere kleur heeft een uniek nummer met de juiste specificaties (Pantone Matching System). Het kleurresultaat is altijd en overal hetzelfde. Geschikt voor het drukken van enkele specifieke kleuren, zoals huisstijldrukwerk. De kleuren worden vooraf gemengd.

FULL COLOUR (CMYK)
Opgebouwd uit de kleuren: cyaan, magenta, yellow en key (zwart)

Het kleurresultaat minder voorspelbaar dan bij PMS, de kleuren worden gemengd tijdens het drukken.

Welke bestandstypen kan ik uploaden?
Maak je bestand op in een professioneel ontwerpprogramma zoals Adobe Illustrator, Adobe Indesign of Adobe Photoshop. Sla deze op als pdf met profiel DF/X1a:2001.
Welke bestandstypes kan ik niet uploaden?

Met bestandstypes uit het Microsoft Office pakket (Word, Powerpoint, Excel) of een webbestand (.png) kunnen wij je bestelling niet in productie nemen.

Hulp nodig bij de opmaak van het schadeformulier?

Cadform kan je helpen bij de opmaak van het schadeformulier, neem contact op met info@cadform.nl of 030 – 239 31 19 en bespreek de mogelijkheden.

Levering

Wat is de gemiddelde levertijd?

Bestel je standaard onbedrukte schadeformulieren tot 5.000 stuks dan ontvang je deze binnen vijf werkdagen. Voor alle andere varianten en hogere oplages moet je rekening houden met 15 tot 20 werkdagen.

Kan ik het afleveradres wijzigen?

Onder ‘Account’ kan je bij ‘Adres’ een standaard afleveradres invullen. Het afleveradres is in het bestelproces bij de Checkout het afleveradres nog wijzigen.

Kan het afleveradres afwijken van het factuuradres?

Onder ‘Account’ kan je bij ‘Adres’ een standaard factuuradres invullen. In het bestelproces kan je bij de Checkout het factuuradres nog wijzigen

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Je wijzigt of annuleert je bestelling als je deze nog niet hebt goedgekeurd en betaald. Heb je je bestelling afgerond, dan kun je deze niet meer wijzigen.

Kan ik mijn bestelling annuleren of retourneren?

Het is niet mogelijk om je bestelling te annuleren of te retourneren.