MAAK KENNIS MET
DE VORMGEVERS VAN JOUW MERK

Ricardo van de Beek Onze breed inzetbare vormgever. Met zijn affiniteit voor 3D art, design methodes en kunst houdt hij het team scherp op nieuwe ontwikkelingen binnen design en andere relevante vakgebieden. Ben je Ricardo even kwijt? Dan leest hij waarschijnlijk een goed boek, ontdekt hij nieuwe muziek of snuift hij cultuur in een interessant museum.

Kevin Kloosterman Ons muzikaalste teamlid en expert op het gebied van online marketing, analytics en advertising. Met een achtergrond in neuromarketing en gedragspsychologie analyseert Kevin het liefst zo veel mogelijk data om te ontdekken hoe het verkoopproces nóg beter kan. Met zijn kennis van vijf talen spreekt hij bovendien een aardig woordje over de grens.

Fleur van der Leij De jongste van het team. Gaf haar studie op om de kneepjes van het vak in de praktijk verder te leren. Als junior content marketeer is Fleur verantwoordelijk voor het vormgeven van uiteenlopende uitingen, het begeleiden van productie-opdrachten en het bijhouden van onze social media. Is ze niet aan het werk, dan staat ze waarschijnlijk op een festival of binged ze een serie op Netflix.

Jasper Nijssen Ons creatieve brein. Als senior ontwerper ontwikkelt Jasper verrassende logo’s, strakke huisstijlen en andere gave designs. Als hij de kans krijgt, klikt hij ook graag een foto, duikt hij in de wereld van webdevelopment of wisselt hij met onze opdrachtgevers van gedachten onder het genot van een kop versgezette koffie.

Belinda Schouten Een ingewikkelde stansvorm of een klus met strakke planning, voor de ervaren Belinda is geen DTP-uitdaging te veel. Een groot deel van de week vind je haar op locatie bij Vattenfall. Maar ga je in het weekend naar de bossen rond Hollandsche Rading? Grote kans dat je Belinda tegenkomt op haar paard of met hond Suus.

Cadform bestaat al sinds 1985 en daar zijn we trots op. Ons uitgangspunt om slimmer om te gaan met de inkoop en productie van huisstijlmiddelen, vormt nog steeds de inspiratie in ons dagelijks werk. We zijn pragmatisch en denken altijd met je mee. Anno 2022 bedienen we met ons team het gehele werkgebied van branding, (online) marketing en communicatie.

Mick Schuiling Kan niet, bestaat niet. Gedreven om de persoonlijkheid en waarden van een merk zo goed mogelijk door te vertalen naar een consistente ervaring in de hele marketing funnel. In zijn brede rol als marketing en communicatie specialist probeert Mick alle ballen hoog te houden. In zijn vrije tijd gaat hij daar lekker mee door op het voetbalveld of in het stadion.

Madelon van der Stok Het succes van de klant staat bij Madelon altijd op één. Met haar ervaring in de wereld van event marketing en als projectmanager met een hands-on mentaliteit, brengt ze binnen het team een kritische blik en een scherp oog op de planning. Naast het helpen van de opdrachtgevers met hun ideale customer journey, reist ze zelf ook graag met haar gezin de hele wereld over.

Sjoerd van der Stok Als directeur altijd op zoek naar slimme mogelijkheden en nieuwe uitdagingen in ons dynamische vakgebied. Binnen het constant veranderende pallet aan middelen en kanalen zoekt Sjoerd het succes juist in de gezamenlijke kracht van alle disciplines. Door soms de focus net even te verleggen of door inspiratie op te doen tijdens een rit op zijn motor of op het water van de Loosdrechtse plassen.

  • vormgeving
  • huisstijl
  • projectstijl
  • tone of voice
  • social strategie
  • marcom strategie
  • websites
  • landingspagina
  • presentaties
  • online magazines
  • slimme formulieren
  • inkoop&productie
  • copywriting
  • tekstredactie
  • ghostwriting
  • contentkalender
  • contentbeheer
  • e-mailmarketing
  • e-mailtemplate
  • SEO / SEA
  • eventmarketing
  • monitoring
  • remarketing
  • video&fotografie

ERVARING UIT HET VERLEDEN, KENNIS VAN HET HEDEN