Huisstijl en website voor Your Benefits

Bij een nieuwe naam hoort een nieuwe look & feel. Your Benefits Assuradeuren benaderde ons voor het ontwerpen van een nieuw logo en huisstijl en het uitwerken van bijbehorende marketing- en communicatiemiddelen.

Aevitae Schadeverzekeringen is verdergegaan onder de naam Your Benefits Assuradeuren. En bij een nieuwe naam hoort een nieuwe look & feel. Your Benefits benaderde ons voor het ontwerpen van een nieuw logo en huisstijl en het uitwerken van bijbehorende marketing- en communicatiemiddelen. Daarna gingen we ook aan de slag met het realiseren van een splinternieuwe corporate website!

Nieuwe look & feelĀ 

Your Benefits is onderdeel van Raetsheren van Orden Groep. Voor hen was het belangrijk om deze relatie terug te laten komen in het logo en de nieuwe huisstijl. Het logo en de fonts zijn daarom afgeleid van Raetsheren. Het kleurenschema is aangevuld met nieuwe eigen kleuren en we selecteerden een bijpassende, uniforme serie stockfotografie.

Uniforme doorvertaling

De introductie van een nieuwe huisstijl staat of valt met volledigheid en uniformiteit. We maakten daarom een  doorvertaling naar uiteenlopende marketing en communicatiemiddelen, waaronder:

  • Briefpapier en enveloppen
  • PowerPoint template
  • Mailchimp template
  • Formulieren en voorwaarden

Bijpassende website

Natuurlijk mocht ook de website niet achterblijven. We wilden snel een goed beeld geven van zowel het nieuwe design als de werking en functionaliteiten. Daarom presenteerden we een prototype van de website via Adobe XD. De ontwikkeling deden we vervolgens in WordPress op basis van theme builder Divi. Zo beschikte Your Benefits in een korte doorlooptijd over een nieuwe website.

Mick Schuiling
Mick Schuiling