Geleidelijk verandert Nuon haar branding naar die van het Zweedse moederbedrijf Vattenfall. Een intensief traject, dat op de afdeling Document Management niet onopgemerkt voorbijgaat. Een flink aantal middelen wordt de komende periode namelijk omgezet naar eerst een tussenvorm en later de volledige huisstijl van Vattenfall. Om dit alles mede mogelijk te maken ondersteunt onze collega Belinda een paar dagen per week op locatie met allerlei DTP-werkzaamheden.
Vertrouwd raken met Vattenfall
Vattenfall kiest ervoor om onder één naam door te gaan. Zo kan het bedrijf haar doelstelling breder uitdragen in de landen waar zij actief is. Omdat Nuon in Nederland een bekend en sterk merk is, kiest men ervoor om beide labels naar buiten toe voorlopig naast elkaar te gebruiken. Binnen deze ‘endorsed branding’ wordt de huisstijl van Vattenfall gehanteerd met een gecombineerd logo van beide merken. Op den duur vindt vervolgens een volledige overgang naar de huisstijl van Vattenfall plaats.
DTP werkzaamheden op locatie
Op de afdeling Document Management ondersteunen wij met het doorvertalen van de nieuwe branding naar uiteenlopende online en offline uitingen. In deze transitiefase is Vattenfall gebaat bij efficiënte en kwalitatieve uitvoering van opmaak- en productiewerkzaamheden. Op locatie zijn we in staat korte lijntjes te leggen tussen interne opdrachtgevers, de studio en onze producenten. Daarnaast adviseren we over de inzet van middelen en kanalen en de juiste afstemming van content.
Flexibele capaciteit
Cadform ontzorgt Vattenfall door flexibel in te springen op de gewenste capaciteit. We nemen werkzaamheden rondom opmaak- en productie uit handen. De vrijgekomen tijd, geld en middelen komen zo volledig ten goede aan de doelstelling ‘fossielvrij leven mogelijk maken binnen één generatie’.
De overgang van Nuon naar Vattenfall betekent ook veel voor de LinkedIn pagina van het bedrijf. Benieuwd hoe ook jij zelf een goede bedrijfspagina op Linkedin maakt? Wij kunnen je helpen door middel van onze blog!