Projecten

Brand awareness campagne voor Heinenoord Assuradeuren
Voor Heinenoord Assuradeuren bedachten we een campagne om de naamsbekendheid en zichtbaarheid onder tussenpersonen een boost te geven. Via een interactief online handboek zorgden we daarnaast voor een toegankelijke communicatievorm naar de tussenpersonen. Een project met verbinding tussen online én offline dus.

PeopleOnFire in zijn kracht: nieuw logo, huisstijl en website
PeopleOnFire laat bedrijven, organisaties en clubs beter presteren door een sportcoach in te zetten. Voor dit mooie nieuwe bedrijf mochten wij aan de slag met het ontwerp en de realisatie van een logo, een bijpassende huisstijl en een website.

samenwerking blinckstar: webshop, advertenties en meer!
Omdat onze samenwerking met Blinckstar voor beide partijen erg goed voelde kreeg het een vervolg. Lees hier alles over onze nieuwe werkzaamheden.

Rebranding doorwerkgever: Twee labels, één uniforme uitstraling
Anno 2021 werken er in Nederland meer dan 235.000 mensen door na hun pensioen. Een trend die groeiende is door de toenemende vergrijzing en niet toereikende pensioenen. Doorwerkgever is al meer dan 10 jaar specialist op het gebied van doorwerken na pensioen.

Regie op marketing en e-commerce bij Wiseguy Suspenders
Wiseguy Suspenders koos ervoor om alle marketingactiviteiten te centraliseren. Als centrale hub monitoren wij alle online activiteiten en voeren we regie op de uitvoering van marketing en e-commerce.

Huisstijl en website voor Your Benefits
Bij een nieuwe naam hoort een nieuwe look & feel. Your Benefits Assuradeuren benaderde ons voor het ontwerpen van een nieuw logo en huisstijl en het uitwerken van bijbehorende marketing- en communicatiemiddelen.

Wij helpen The Antonia Lounge boat om varen onvergetelijk te maken
Ondernemer Steven Voorn vroeg ons om het unieke verhaal achter de Antonia Lounge Boat en de Antonia Foundation visueel tot uiting te brengen in een logo, bijpassende website en uiteenlopende marketingacties.

Rebranding NUON naar Vattenfall
Er komt natuurlijk veel kijken bij de overgang van Nuon naar Vattenfall. Cadform helpt mee aan de huisstijl, DTP en andere werkzaamheden.

Vernieuwde look & feel Finance Factor
Nu FinanceFactor is uitgegroeid tot een gevestigde naam in markt was het tijd voor een bijpassende professionele merkbeleving. Wij ontwikkelden een nieuwe huisstijl en uniforme uitstraling.

Nieuwe visuele koers voor Clipper Stad Amsterdam
Rederij Clipper Stad Amsterdam wilde die unieke combinatie van klassiek en sportief tot uitdrukking laten komen in haar visuele identiteit. Ons team ging daarom met deze leuke uitdaging aan de slag.